luni, 26 ianuarie 2009

S-a dus si ea!

S-a dus ea, luceafarul meu, sesiunea! Am dat-o gata fara prea multa bataie de cap, ci cu mai multa bataie de joc. Asta e, se putea si mai rau, dar totul e bine cand se termina cu grija. Am realizat ca nu se mai merita sa inveti atata pentru niste lucruri inutile in cotidianul de astazi...Exemplu: colegu meu de camin care e la ISE invata la TIA(un alt fel de a psune informaticii) despre imprimanta, calculator......WTF??!! La ce ii trebuie unui student de anul 1 sa stie despre utilitatea unor periferice cand el trebuie in cel mai scurt timp sa 'mosteneasca' lucrurile 'bune' lasate de antecesorii lui in domeniu. Ma uitam la fetele colegilor mei de celula si se citea pe fata lor faptul ca se simt lipsiti de vlaga, de optimism, de o certitudine privind viitorul lor. Cam asa e din pacate si doare extrem de mult atunci cand invata grile( GRILE!!!) si se duc la examen si isi rup gatu incercand sa supravietuiasca in aceasta jungla care se numeste amfiteatrul. Profesorii isi iau leafa indiferent daca tu ai priceput ceva sau nu. Ei te vor 'ajuta' doar atunci cand te vor obliga sa le cumperi niste amarate de carti scrise de ei, dar al caror efort a fost realizat de un Copy-Paste! Uite de ce este buna TIA! Control yourself!

Niciun comentariu: