sâmbătă, 28 martie 2009

Mai exista fotbal in Romania?!

Asta ma intreb de ceva vreme, si nu gasesc nici un raspuns care sa imi satisfaca curiozitatea. Am stat langa o bere rasuflata si am 'admirat' cum niste indivizi, care cu greu pot fi numiti fotbalisti, au mimat fotbalu'. Am ajuns la concluzia ca, atunci cand nu mai ai resurse de a progresa intr-un sport, te gandesti sa dezvolti o infrastructura in alte sporturi pentru a avea 'succesuri'. Din ce m-am documentat, doamna ministru Monica Iacob-Ridzi a reusit sa imparta bugetul acestui minister oferind mai multe oportunitati altor sporturi de multa vreme uitate si nepromovate. Eu, unul, ii urez succes doamnei ministru in tot ceea ce intreprinde si sper sa intoarca pe dos deciziile pe care doamna ministru Andronescu vrea sa le implementeze, si sa facem si noi mai multa miscare, ca nu strica asa tare, va asigur. Sa traiti, noapte buna! P.S.: Hai Ro...ma...ni...a!

Niciun comentariu: