sâmbătă, 25 iulie 2009

brigitte stia ca ne apucam de treaba...

Persoana de gen masculin, 30 ani, traverseaza strada de frica a 4 'catelusi ' draguti si cu ganduri de a-si infinge coltisorii in beregata dansului.
Persoana de gen feminin, 70 ani, muscata pe trotuar de un 'puppy' fioros si periculos. Nu treuie sa isi mai faca grija de batranetea ei, ci traiasca cu teroarea cand va vedea o 'grupare teroristo-canina'.
Persoana de gen feminin, 6 ani, ucisa de doi maidanezi infometati.
Am ajuns sa ne fie frica de niste patrupede lasate in voia sortii? Nu cred ca am ajuns sa fim asa de limitati si sa nu facem nimic in privinta asta. Imi spunea un bun prieten ca nu e bine sa ucizi aceste animale aducandu-mi un argument extrem de copilaros, si anume ca, 'ce ar fi daca si eu as fi eutanasiat ca ei?!' Dar imediat m-am gandit la un contraargument si anume ca atunci cand vrem miel de Pasti imediat ii bagam trei cutite in gat si il lasam sa i se scurga tot sangele din trupul sau fragil si lipsit de aparare.
Mai apoi cand taiem o gaina, o decapitam la propriu, fara ca sa ni se faca mila ca am sacrificat-o.
Mai punctez faptul ca nu ajuta cu nimic daca ii bagam in 'lagare', de unde sunt scosi de pseudo-stapani si eliberati inapoi in 'natura', pentru ca iara sa fie capturati. Un adevarat ciclu al idioteniei in orasele din Romania.
Un alt prieten mi-a spus ca pielea de maidanez este extrem de calitativa pentru fabricarea de pantofi.
Concluzia?! Maidanezii sunt inutili!
Putina otrava administrata intr-un cadru legal si lipsit de violenta ar putea duce la o normalitate in orasele in care traim si la un bussiness de ce nu. Sanatate!

Niciun comentariu: