sâmbătă, 13 februarie 2010

ce sa mai vedem la tv.

Am avut o saptamana de vacanta, ca urmare a finalizarii cu brio(note bune de nimic) a sesiunii in care mi-am aratat clasa de care dovada cu fiecare ocaziune. O saptamana in care nu prea am avut motive de bucurie, dar care m-a ajutat sa mai pierd timpul, acest monstru al celui mai rapid secol din istorie(de pana acum). Mi-am petrecut timpul fie citind cate ceva pentru licenta(nu stiu cum voi trece acest hop), am vizionat doua episoade din MAD MEN(merita fiecare distinctie primita), am mancat mancare de casa (si nu de la spalatoria de oale cu nume de cantina). Am mai vizionat programele tv care pur si simplu ma lasa inconstient la impactul zdrobitor cu ele (numai de criza, mondenitati perverse si multe, multe coduri verzi, rosii, portocalii- cosmote, vodafone, orange). Doar de un lucru cu adevarat minunat am avut parte in tot acest amalgam de evenimente cvasi-pseudo-nesemnificative: am cunoscut din nou o persoana. Si atunci timpul parca nu a mai uneltit in dauna mea, chiar daca a durat mai putin de o tresarire. Multumesc timpule, ca ne-ai acordat aceasta sansa si uita de noi, te rugam.

Niciun comentariu: