sâmbătă, 9 august 2008

Fotbalul la putere in vreme de olimpiada

Azi fu o zi superba pentru noi, romanii, deoarece am reusit ica din prima zi sa calcam cu dreptu' pragul Olimpiadei de la Beijing. Dupa o munca asidua si un sacrificiu' pe masura o simpla fata a resuit sa isi puna in cap toata lumea judo-ului si mai ales pe japonezi, creatorii acestui sport maret. Nu la fel se poate spune despre fotbalul care a infectat acesta frumoasa zi , deaorece si-a bagat tentaculele pentru a putea monopoliza toata ziua cu un banal meci de Liga 1, si anume echipa deportatilor si echipa celor fara casa. Am asistat uluit cum un post de televiziune bazat si modelat pentru a realiza emisiuni de sport, imi prezenta cum poate cluju' sa bata pe rapid cu oamenii culesi din mlastinile sau din porturile Portugaliei. Consider ca se face o totala nedreptate sportului prin a aduce in discutie un sport(fotbalul), care la noi s-a transformat intr-o 'afacereza' intre oameni corupti care mai tot timpu' isi duc veacu' pe la posturi de televiziune cum e Sport.ro. Eu daca as fi in locul lor(nu e numai parerea mea) as denumi acest canal tv, Spam. ro, deoarece are acelasi efect ca spamul asupra omului: ne seaca!

2 comentarii:

bogdan spunea...

man deci esti varza..mai lucreaza la coerenta..sau mai bine nu..stii ce?impusca-te

Cezara S. spunea...

Tocmai ti-am facut cel de-al 69-lea view al blogului tau >:)
keep up :D