marți, 5 august 2008

Hai la balci unde e anost si putred!

HAI LA BALCI! Eu intotdeauna voi spune pas acestei invitatii de a ma duce in locul in care prostul gust si lipsa de cultura interactioneaza cu romascanu' de abia sosit de pe plaiurile Romei( intr-un cort) sau ale Neapolelui( intr-o scara de bloc). Ultima oara cand am fost la balci a fost acum un an dar aceasta bucurie de a intra in balci mi-a fost curmata de o binemeritata ploaie care s-a napustit asupra noastra. Aceasta intalnire cu tiribomba a avut loc dupa o seceta de vreo 7 ani in care nu m-am gandit deloc ca voi mai calca vreo data pe acolo. Faza e ca a trebuit sa merg pe acolo pentru a discuta cu un prieten de al meu in timp ce el ii satisfacea toate dorintele fratelui lui mai mic. Da ma infioara faptul ca si eu am fost ahtiat dupa un asemenea 'sport extrem', dar trecerea timpului m-a convins ca singurul lucru care e cert e acela ca ori ramai fara bani cheltuind banii pe diferite 'jocuri cu moartea' ori ramai fara bani 'donand' rromilor care stau si vegheaza asupra mea asemeni unor condori infometati la vazu' pradei sfasiate de vreun leu paraleu. In acest an am vazut ca politia s-a implicat in aceasta sarbatoare a taranimii, deoarece au oprit circulatia pentru a face loc puhoiului de lume, si in niciun caz pentru a oferi securitate acelor amarati care vor sa se dea cu 'tunu', vor sa manance carne la gratar 'suspecta' sau care vor sa traga la tinta masluita. O alta foarte bine conturata meserie in balci este comercializarea de casete cu versuri tendentioase pe ritmuri de manele, pistoale cu bile si nu din acelea cu bule,deoarece daca ne fura careva sa ne apram ce naiba, si nu in ultimu' rand vanzarea de vata p zahar cu gust de wcu dezavectat. Cam astea am avut de spus pentru ziua de azi. Va urez succes in aceea 'jungla amazoniana' numita balci.

Un comentariu:

Cezara S. spunea...

o bila in "zee ass" chiar doare, imi spune experienta ;))
balciul autohton e o adunatura jenibila de fiare afumate si imbibate in manele.
in rest, peace for sis costi ^:)^