sâmbătă, 4 aprilie 2009

N-ai ce le cere ba!

De cand ma stiu. am cunoscut multe persoane care au un comportament identic si care nu pot intelege cum numai eu ma intersectez cu ei. Prieteni, amici, buddies, colegi, toti au prezentat aceleasi simptome si nu observ ca nu au un antidot pentru rezolvarea 'misterului'. Am un prieten. Sa zicem bun. Stau cu el, vorbim, radem, avem lucruri in comun, lucruri in contradictoriu. Este o relatie bazata pe buna intelegere si respect. Problema vine acu'. Atunci cand acel prieten, intra in contact cu alte persoane, cu care interactionez si eu in acelasti timp, sunt facut literalmente facut cu ou si otet, criticat, denigrat in fata celor cu care discutam de catre acel 'prieten'. De ce? Nu stiu. Se poate trata? Tine de bunul simt al tuturor. Se merita incercat un 'tratament'? Am incercat si am dat gres.( Nu se merita.) 'Ce se intampla, doctore?'

Niciun comentariu: